Me and my drum

Ett inlägg för intresseklubben att anteckna... jag fryser så jag skakar men eftersom jag ska gå o lägga mig nu så spelar det ingen roll.... kryper ner under dubbla täcken så blir det bra.
Tror jag

Ledig i morgon.... vet ni hur ljuvligt det är... att vara ledig alltså

helt fucking UNDERBART

U N D E R B A R T

Tänker nog försöka hoppa o studsa runt lite här hemma i morgon (om jag orkar) till "Me and my drum". Men den låter fasen inte alls bra i studioversion... så jag kommer o lyssna på Youtube o melodifestivalsvarianten - live
Men hursom... den är jäkligt bra att dansa vilt o vackert till.... hahahaha

Nä nu säger jag gonatt, jag tänker sova gott ba så ni vet ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0