Hah, vad är sannolikheten för det kan man undra....

Igår jobbade jag kväll.... o under en stunds vila (måltidsuppehåll) så ställde jag mig att rota i hyllan med böcker... ja vi har en hylla med allsköns böcker som är av blandad kompott... typ socialtjänstlagen från 1700 kallt o en bok om våra vanligaste låneord med förklaring (den var från -86 så ordet CD fanns inte med jag kollade ^^). En bok som jag drog fram var Bodil Jönssons "Tio tankar om tid". Den var inte heller dagsfärsk... den var från -99. Jag tänkte i mitt stilla sinne, undrar vad hon skulle säga om dagens tidsslöseri där man sitter vid internet och facebook flera timmar om dan...

Iaf, jag ska komma till saken.... nu idag sitter jag o läser en random blogg. Man kan hitta det mest roliga att läsa när man bara skriver ner en random sökfras. Hittade "Brickens krönika" o jag har med förtjusning läst mig ett år bakåt i tiden. Helt plötsligt, bara sådär, så dök hon upp... Bodil o hennes nya bok. Helt random i ett blogginlägg om just facebook o tidsslöseri.

Såååå vad är nu sannolikheten för en sån sak???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0