Det rör på sig....

Ja kan ni tänka er...

under sååå lååång tid har jag fått frågan: hur går det  med köket?
och under nästan lika lång tid har jag svarat: det går ingenstans, det står där det står...

Men nu ser ni... nu händer det grejer... i onsdags var ju elnissen här o drog fina flexrör med kablar i, o skruvade dosor för fulla muggar....  fotade inte när han var här in action... kanske kan göra det när han är hit o byter elskåpet... moahaha

Men iaf, jag var o shoppade OSB-skivor i fredags... aj som fasen vad jag ångrade att jag inte fick med mig några arbetshandskar... för de var sticksiga på kanterna vill jag lova. O jag var sååå duktig som lastade dem alldeles själv. Hade ju ingen med mig... o jag lovar, de var tunga o bökiga att handskas med.

Tänkte slänga in en eller kanske ett par bilder på spismuren som jag tycker är sååå vacker. Synd bara att den måste gömmas bakom murning för den lär fyllas ut. Därför är bilderna ändå ett sätt att bevara det vackra.


O så nån bild på hur väggarna växer fram....

ja just ja... lär nästan slänga in en bild på våran huvudströmbrytare... den som det är antikvärde på tydligen... hahaha

Ha det så bra hörni.... nu är det snart sussadags för mig... men före det lär jag natta pållarna... de har inte fått sin nattamat ännu. Gissar att de börjar känna sig lite hungriga... håhum
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0