blaha

Hemkommen från tandläkaren... fick en genomgång av tandstatusen.... håhåjaja det var ingen vacker syn... många slantar små lär gå åt... eller förresten... inte blir de så små heller... mången skön tusing kommer att byta ägare.

Jag har huvudvärk - för vilken dag i ordningen vet jag inte.

Stress antar jag
Känns som om det varit lite mkt på sistone

Hur vore det om jag gick ut o njöt av det fina vädret... kanske tog mig en promenad??? Det är vad jag borde göra.. men jag orkar inte. Varken för skallens del eller den själsliga... känner mig lite ledsen i själen för tillfället... gå i ide är vad jag vill göra... o inte vakna förrän det är vår utanför. Vår med barmark o humlesurr

Såhär såg det ut förra våren... svårt o tänka sig just nu när det ligger snö över alltihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0