aj som f*n

Jäkla skit... jag har tandvärk igen... vet inte om det är nåt skit med nån tand som spökar eller om det är ändå... jag vet bara att det värker i munnen o att jag biter ojämnt. Bajs också

Troligt är väl ändå att det är en infektion.... bläh

Borde verkligen gå o lägga mig... klockan är ju mitt i natten... men innan jag lägger mig borde jag nog gå ut o checka läget en sväng... hunden var ute förut på gården (bortglömd) o jag hörde honom skälla för fulla muggar (det var så jag kom på att han var ute) o ropade in honom. Men det kan ju ha varit nån som hade oärliga avsikter... eller så är det en häst på rymmen.... bäst o kolla innan jag lägger mig iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0