skallebank

Tog sovmorgon idag bara för att jag kunde... o vaknade med världens huvudvärk... tvi vale

Men jag har redan analyserat orsaken... jag kom på att jag drack aaaalldeles för lite vätska igår. Så lär ta o kompensera det idag nurå.

Om man ändå hade gjort nåt roligt dan innan man vaknar med huvudvärk men att jobba kväll räknas nog inte in till den kategorin... eller tja, ibland har man jäkligt kul under jobbkvällen... men att börja kvällen med en diskussion med en brukare om hur det var förr i hemtjänsten och hur det är nu... o det faktiskt inte är nån skillnad, ja då blir man lite lack.

Peta i mig lite frukost kanske... lite riktig frukost... har bara fått i mig en ipren o en liten bit skorpa. Vette tusan vad ungarna gjort med skorppåsen... alla kvarvarande skorpor är trasiga småbitar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0