Lagen om alltings jävlighet del 2

Johoråå
Nog kunde det jäklas lite till allt... pressen pressar så fint så fint... men den knyter inte o skär av snörena som den ska.
Sååå irriterade
O nu ska regnet komma också... såvida det inte redan har kommit... jag vet inte... har setat inne nån timme nu... o typ surat över att det inte kan få funka bara.
O instruktionsboken är ett enda virrvarr av bilder o siffror o så text som inte är på samma sida som bilderna den hänvisar till...
Ska ut nu strax o natta pållen som snart kryper ur skinnet där han står på boxvila.
Han fick en promenad (enligt veterinärens order) nu ikväll o han försökte bokstavligen slita grimskaftet ur handen på mig när han fick akut brallbehov... det var en mkt "snügg" ponny som kråma o hade sig... han schåa upp sig för minsta lilla... snacka om stallmodig
Skönt o se att han inte har ont iaf... o ikväll kände jag ingen puls heller... inte efter promenaden... o han fick stå en stund på skötselplatsen medan jag mockade... o han stod stilla utan att trampa om för att det ömmade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0