Ångest ångest e min arvedel....

Tänk att man aldrig får vara riktigt nöjd...

Nu kicka ångesten in... ångesten över att det är dags att slå hö... o jag har såklart INTE pratat med nån av de höslående grannarna om de kan svänga över o slå vårat gärde när de ändå håller på... men å andra sidan... det går inte o slå hö för det regnar varenda jävla dag....

O för bara lite sen så lääääängtade jag efter regn... men lagom är bäst jue.... o nu har vi fått regn så nu vill jag kunna se på väderkartan att det blir en längre period med uppehåll.... fast vad spelar det för roll när jag inte har pratat med nån höslående granne.... *suck*

Ja jag antar att de också väntar på uppehållsväder så de kan slå sina gärden


Bilden är från förra året när vi slog med våran slåtterbalk... men den är inte särdeles bra på våra gärden... för tjockt gräs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0