tjo

Parkeringsvaktandet gick rätt så bra.... jag blev placerad att mota bort bilarna från affärens parkering. Ja de som inte skulle in o handla på affären såklart. Ville de strosa runt o kolla på marknaden så fick de snällt åka ett kvarter o parkera på "gåsputsen" o sen gå tillbaka några hundra meter.

Igår stod vi vid Åsvallen o jag fick såklart knata fram till grusplanen o dirigera lite bilar... gick sådär... upptäckte plötsligt att nån mindre smart/mera lat person hade tappat bilen framför utfarten från rinken. Hur hade han tänkt att de som stod parkerade därinne skulle komma ut?? Nåväl, han hade lämnat ett utrymme ganska precis så en personbil kunde komma ut men det var nog trixit för dem.
Det störde mig att jag inte hann med o se när han faktiskt parkerade... grrr

På kvällarna (långt in på nätterna) har vi plockat lite i köket... så snart kanske det ser ut som ett kök därinne faktiskt... jag har monterat lådor på löpande band... tog tag i diskbänksskåpets lådor igår... huvva sicket pusslande det var... inte alls bara o skruva i hålen här o där... nej då fick man lov o göra nya hål... tur att mallar medföljde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0