tjipp tjipp

Så har jag jobbat två pass efter min semester.... än så länge är jag piggare än jag trodde mig vara... skulle tro att jag landar med en DUNS när första arbetsveckan är över...

Idag har jag hunnit dra igång tvättmaskinen sen jag kom hem o lagt kött i marinad så ska vi grilla om vädret tillåter. Annars får det väl bli stekpannegrillat.

Funderar på om jag ska ta o kika lite på sulkyn som J tog hem igår.... se om jag kommer o kunna få sele o skaklar o passa ihop... håhum

Kan ju dra ner den från lastbilsflaket iaf... ja så får det bli.... ja åsså köpte jag på mig ett par blomster från affären... grusnejlika o en aster som jag tänkte göra en samplantering med i en stor kruka på trappen... bättre sent än aldrig säger di lärde

när jag ändå är i farten kanske jag skulle se efter om potätera har vuxit nåt i landet... de blommar nu iaf.

Tror jag gått in i nån andra andning eller så....

Ja nu är det nerplitat i bloggen iaf... så då lär jag väl göra det också...

Hör hur grabben sitter på övervåningen o nyser i ett sträck.... hela tiden nyser han... endera är det dammigt där uppe (en aningens dårå) eller så är han förkyld (det också) så jag tippar på C att både A o B är rätt svar... hängde ni me???

Atchoo prosit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0