sad to see

åh blev lite ledsen just nu... för flera år sen skapade jag ett konto på fotosidan o så betalade jag för ett års medlemsskap så att jag kunde ladda upp fler bilder än gratiskontot tillät.

Sen rann det ut i sanden att fortsätta där... o nu när jag ville leta rätt på en bild som jag visste att jag hade där så har de "tagit bort" den. Den går inte att klicka upp så jag kan se den i rätt storlek. O bilden finns inte kvar nån annanstans heller tyvärr... datorer kraschar ibland o saker går förlorade... så allt jag har är minnet av en underbart somrig bild o så den här lilla miniatyren


Iaf så ska den föreställa ekorrkorn och ettårig brudslöja :/

Kommentarer
Postat av: Roos

Iallafall så är bilden jättefin! :D

2011-07-13 @ 12:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0