gnnngggghhhhhgaaaaahhhhhhh

gnnnnngggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhggggggggaaaaaaaaahhhhh
jäklar sån ångest!!!!
J tappade bort sin mobil igår. Ny mobil, ett halvt dygns fördröjning innan det upptäcks!!!
J ringde till mobilen idag för o hitta den. Då han trodde den låg här hemma  nånstans... möjligen i bilen eller så. Det gick fram signaler lääänge innan det till slut tutade "upptaget". Nåt som inte han reagerade på först (?!?) utan bara fortsätter o prova ringa o det kopplas ju direkt till telesvar då.
!!!
Såklart att nån har hittat telefonen o nu tryckte bort samtalet för att sen så snart som möjligt stänga av den. Så vad hjälper det att jag spärrat numret NU. det är ju tiden mellan 16.00 igår o fram tills för nån timme sen som är viktig.
-
Ser framför mig hur mobilräkningen kommer vara skyrocket-hög.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-13 @ 21:00:35
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0