Det går bra nu eller nåt

Visst är det konstigt hur det kan stämma... uttrycket "en olycka kommer sällan ensam"

Känns som om universum strömmar i en annan riktning än den vi rör oss i just nu... undrar om jag borde ta en spade o gräva ner mig???
Känns som om det vore lugnast.

J skulle (på min önskan) montera tillbaka vattnet på utsidan av huset. Det som han tog bort för x antal år sen när han panelade om den sidan av huset.
Nåväl, det var väl bara o borra upp ett nytt hål på utsidan från insidan genom det gamla hålet på insidan. Kan man ju tycka..... jättebra.... ända tills jag insåg att vi sen dess har köpt oss en luftvärmepump som vi monterade på den väggen... på den platsen.... o J precis hade borrat sig genom ytterväggen - genom kylmedierörets isolering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0