brrrrr

Brrrr om ni vill veta så fryser jag just nu.
jag har bylsat på mig dubbla tröjor ovanpå mitt linne o den ena är en ylletröja. Jag har också ett par knälånga tajts under mina mjukisbrallor.... allt för att försöka hålla värmen. Jag fryser som en gris. Har virat in mig i ett påslakan som ligger kvar sen sonen låg i soffan med växlande feberfrossa o värmeperioder. Hjälper dåligt mot kylan. O då är det 21 grader inne.... borde inte frysa då jue
-
Jag tror att jag är på G att bli sjuk. Låg o slumra i soffan halva eftermiddagen tills jobbarkompisen A ringde o undra om hon fick komma förbi o hämta lite hästskit. O det fick hon jue... =)
-
En ipren o jag stod på benen o mådde bra under tiden hon var här.... men nu är jag inte piggelin alls... brrrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0