Åh, den där Rosenknopp...

... nu visa hon på mig en sida om astrologi... som jag bara var tvungen o kolla såklart. Nyfiken jag jue.

O när jag läste om mitt stjärntecken under "hälsa o fritid" så var det som om texten var skriven OM MIG.


Var bara tvungen o ta en printscreen på en del av sidan... hahaha

Såhär stod det också...
"Din fritid är värd mycket för dig, och vardagslivets rutiner kan ofta kännas som en påfrestning. När du är riktigt trött kryper du gärna upp i soffan med en bra bok eller sätter dig framför TV:n flera timmar i sträck. Det är inte ovanligt att du tar en välgörande tupplur, och du älskar känslan av att inte ha någonting att göra."

Klockrent

För att inte tala om sjukdomar...
"Vad gäller mer allvarliga sjukdomar har du en tendens att ge efter för dem och låta dem skölja över dig tills de så småningom går över. För en Fisk är det den snabbaste vägen till att bli frisk."

Ja så bra det stämmer.... äckligt bra... som nu sist när jag hade feber... jag låg ju under dubbla täcken + filt o drog upp tempen så kopiöst mkt... sen var jag jäääättevarm lääääänge men när febern gått ur kroppen så var det bra.

Nu ska jag ta tag i den här dagen o se vad som kan tänkas bli av den.

Kommentarer
Postat av: Roos

Mmm, läskigt bra stämde det där! jag kan inte förstå att ett stjärntecken kan stämma så bra in på en. tycker det är lite... spooookey..

2011-07-13 @ 12:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0