Fönsterplock

Jag började fixa lite i ena fönstret... ville byta ut det röda juliga mot lite fräschare o luftigare.
Men jag är ju lite saktfärdig av mig så det tog mest hela dagen... ja jag är inte färdig än om jag ska vara ärlig.
Jag har ju farit lite hit o dit.. gjort det ena o det andra... är duktig på sånt... så jag får inget alls gjort egentligen.

E fick hjälpa mig att fålla gardinerna... de är nya. Var länge sen jag köpte dem men de var ju för långa så.... tja... jag har inte fått tummen ur.
Förrän idag då jag bad E att hjälpa mig.

Blev mkt luftigare o ljusare... glaskulorna är köpta i Västerfärnebo i handelsboden. De har lite smått o gott av pynt o sånt för mkt billig penning.
De röda kulorna är också köpta där.
Bättre bild på både före  o efter kommer när jag är klar o har snyggat till själva fönsternischen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0