Tänk jag drömde inatt....

Jag drömde bra konstigt inatt...

Jag vet inte ens i vilken ordning jag egentligen drömde men dels drömde jag om mina kusiner o deras pappa, min morbror... han hade tydligen varit på nån resa o nu hade han handlat grejor åt oss... vi fick bland annat välja varsina fyra (4) manicklar, två stora o två små... o de var magnetiska av nån anledning...
Sen fick vi även välja två tröjor från en butik som helt plötligt bara fanns där i samma rum som vi var i... o jag kunde inte bestämma mig så där gick jag runt runt o titta o hitta inget jag ville ha.
Sen helt plötsligt var jag på jobbet... eller jag var hemma hos ett pensionärspar som tydligen var nya för jag har aldrig varit där i verkligheten... o de skulle visst ha mat levererat på morgonen men den hade jag glömt o de skulle bort... men ändå var sjukgymnasten där också... o när jag tog upp min lista på jobb över dagen så såg jag att jag inte alls skulle vara där (skumt)
Nånstans i det här så låg jag i sängen o bara myste med katten också.... skum dröm...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0