same same

tänk så konstigt... så fort jag sitter i bilen så har jag tusentals blogguppslag i skallen... o statusuppdateringar till facebook... men så snart jag sätter mig här vid datorn så är de som bortblåsta.... kaputt... borta

Dagen idag tänker jag tillbringa i soffan.... kanske att jag skulle leta fram en film o titta på... eller så slumrar jag bara framför tv:n som vanligt...

trött o seg, ont i halsen, lite skrovlig o hostig

Katten snarkar bredvid mig

ute snöar det

hästarna har återigen käkat upp en hel rundbal med hö på sisådär en vecka...

suck



sova - film?
film - tv?
tv - sova?



reklamavbrott

nummerupplysning
choklad
banta
sluta röka
tandkräm

ZzzZzz zzZzz ZzzZzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0