lite random

Bloggtorka litegrann

Har inte inspiration... o när jag har bloggidéer så har jag inte tillgång till en dator...

I söndags tänkte hon dra igen... allas vår kära Gnistra... hon hade tagit Dallas med sig över i andra skogshagen o sen gått ut i skogen men Dallaspojken förstod inte o hänga på utan blev kvar i den hagen... av en händelse hörde jag hans desperata skri i rättan tid o E fick hjälpa till att återbörda honom till de andra två pojkarna. Varav Texas stod o klia sin rumpa mot en gran o Lilleman konstigt nog var den stissigaste av de kvarvarande...

Lagom tills att Dallas var återbördad så gjorde Gnistra sin entré. Med svansplymen buren högt som en fana svassade hon omkring utanför staketet o försökte locka sina bröder till bus. Hon åkte snabbt in i finkan kan jag säga... o igår var första dagen med dagspermis o inatt testar vi att ha henne ute... om inte E tagit in henne förstås....

I måndags var det påfyllning av höbal i hagen också.... men Gnistra fick bantardiet i boxen... o nöja sig med halm o bara liiite hö. Ska inte vara nån semester att rymma heller....

Jag känner mig trött o utarbetad... orkar inte engagera mig i mkt alls... igårkväll jobbade jag med föraning om migrän... kände auran o tryck över ögat.... ett öga som btw svider o känns irriterat. Som om det är en inflammation på G.

Huvudvärk ikväll igen.... borde gå o lägga mig nu.... men mina ben är jobbiga också... kliar i dem.... o känns otäckt....

Isch en sån klagoblogg jag har.... fy på mig...

det får räcka så för nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0