Heaven's on fire

vaknade med ont i foten i dag....

o det har setat i hela dagen... jag har fortfarande ont i foten... o i benen o i knäna också faktiskt. Det kände jag när jag provade att köra lite skoter o fick lov att spjärna emot för att skotern nästan vickade i snömassorna...

Känns inte alls som nå roligt... hoppas det är bättre imorgon för då ska jag ju jobba igen.

O mina ögon är fortfarande irriterade.... har fått lov o ta fram mina läsglasögon för jag ser inte ett smack o läsa utan dem.... o det har jag ändå kunnat förut. Men de är så irriterade o jag ser bara sudd.

Har bäddat ner mig i soffan under ett tjockt täcke framför tv:n o i kaminen sprakar en brasa... men veden är slut här inne... borde gå ut o hämta mer men orkar inte...

På kvällningen var himlen så här vacker

Kom genast o tänka på "Heaven's on fire"
Elvis var såklart också med ut när jag skulle fota den fina himlen.... men han är ju lite för närgången så tja, bilderna blir som de blir ibland....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0