fundringar

Åh så irriterande... jag föröker minnas namnet på en krukväxt o det är lögn i helsike att minnas.... jag har för mig att det börjar på "karls"nånting men google vill inte var till hjälp heller... o inte trädgårdsforumets lista heller... suck...

men iaf... det är en grön växt, dvs den blommar inte (vad jag vet) o har runda blad ganska blanka och tål torka bra. Den har ett växtsätt som gör den passande för ampel.... herreminjeee morsan har ju såna i köket men tusan att jag kan minnas namnet på dem... kan vara nåt med "berg" i början också... eller nåt HEEEEELT annat.... för jag har just nu inte den blekaste aning.

O inte har jag nån bild att slänga upp heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0