aj igen då

Vet ni.
Det är jädrars så synd om mig alltså...
inte nog med att jag har en nagel som gått av o alltså gör djävulskt ont på höger pekfinger... jag har nu fått en självspricka på höger tumme alldeles precis invid nagelbandet... oh så ont DET gör då....

Nu ska jag ut o vattna fålarna.... två i stallet o två ute i hagen....

Ja fröken "gör som jag vill" fick gå in idag... hon har sprängt en grindslana under en av sina genomgångar från ut o in i hagen... hon går verkligen PRECIS som hon vill.... gaaahhh

Lilleman fick också gå in nu ikväll.... han hade det mkt besvärligt med underlaget i hagen... hans bakben fick inget fäste då han inte är broddad bak då inga jäkla broddar passar i de konstiga hål som är i "specialskorna". Ja inge mer speciella än att de har sidokappor istället för tåkappor... det har funkat rätt bra hela vintern men nu idag var det besvärligt... ville inte se han fläka sig eller gå o spänna sig 24/7 så han står inne för o få slappna av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0