allt o inget

Fryser
Det är 17 grader här inne
Och -21 ute
Parkerat framför kaminen
Mysigt



Vi tog oss i kragen o städade upp lite i dag... eller ja det var J som började o då var det så mkt lättare o haka på. Han är mkt bättre på att röja undan allt skräp som samlas i drivor om man låter det... Jag föredrar att göra de stora rörelserna såsom dammsuga o golvtork. Men idag skippade vi golvtorkningen....

Sen dukade vi upp lördagsmys o slog på en film. Filmen var väl inget jag skulle valt.... men men.... typisk schablon på snäll hårding som hamnar i fängelse o måste försvara sig o sitt liv. Och nördens liv och snygga bruden. Som alltid är det nån annan snäll hårding som tar sig an huvudpersonen o beskyddar honom.... oftast fattar man inte varför heller...

Death Race 2 hette den.... ni får googla själva om ni vill veta nåt mer än det jag skrivit

Kanske dags att flytta ut fåtöljen en bit från kaminen... det börjar lukta bränd tröja... hahaha eller ja som min strykbräda när jag stryker nåt... som händer sååååå ofta. Har rationaliserat bort strykning...



Fryser inte längre
Behagligt trött
Mätt o belåten
Färdig med nattningen av hästar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0