Uhhuh

Känner mig inte pigg alls idag.... huvudvärk med lätt illamående o jag tror möjligen feber också.

Men det är jobb som gäller på em/kvällen. Bara att bita ihop o se glad ut.

Brrrr, det är kallt här inne idag också... vet inte om kylan gick in när det blev mildare ute. Får göra lite eld i kaminen o sen hoppa in i duschen.

Har iaf försökt äta en ordentlig frukost idag. Är lite dålig på det i vanliga fall. Men blev sugen på "hotellfrukost" så jag kokade ägg, drack äppeljuice o bredde mig en leverpastejsmörgås med paprika.

Igårkväll fick jag tankar o idéer på en ny rabatt. Eller ja, jag hade tankarna på att göra om i det hörnet redan förra sommaren men orkade inte ta tag i det riktigt då... men i vår blir det garanterat en ny cirkelrund rabatt.
I samband med den rabattens tillkommande ska jag gräva om i min trapprabatt (fd rosenportalsrabatten) för den är totalt ogräsbeväxt o inte alls rolig att försöka rensa. Men om jag flyttar alla växter som växer där nu. Ja nästan alla iaf. Kan inte flytta Clematisarna, Vallmon och det rödbladiga Silveraxet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0