Onsdag o svinkallt

Igårkväll var jag så trött så trött... jag orkade bara inte vara vaken utan jag gick o la mig före nio faktiskt. O jag sov till halv sju när jag vaknade till av att jag trodde att J hade försovit sig...

Ska jag vara ärlig så hade jag velat sova mest hela dagen... men olika saker gjorde att det inte var möjligt.

Bilen är trasig... den ville inte starta i morse för J. Startmotorn eller nåt som gått sönder i kylan... bläh för den här jäkla istidskylan. När J gick upp så var det -25
Jag ska jobba ikväll men börjar inte förrän 16, helt otroligt

Har nyss ätit lite mat... det fick bli stekt lax med gräddsky o så la jag i mina räkor däri nurå... hahahaha ja det blev gott men lite för mkt salt kanske... potatis o grönsaker till det.

Nyss flög ett jäkla flygplan över här på låg höjd... ett sånt dära jaktplan som dundrar så in i bängen.... E har friluftsdag idag o hon är ute o rider med sina kompisar här i skogarna... hoppas det gick bra för dem när han dundrade över byn.... jäkla dårar som tror de kan göra som de vill.... =(

Tittade ut o småpojkarna som stod ensamma kvar i hagen fick ju frispel o sprang runt i hagen som yra små höns... virrhjärnorna.... tur i oturen att svarta fåret Gnistra står i arresten. Hon har fått motion idag hon också men hon är lite dryg o motionera för hon är alltid så tvärsemot....

Nähä, om jag skulle låta paltkoman göra sitt ett tag o luta omkull mig en halvtimme.... kanske huvudvärken, som plötsligt dök upp, ger sig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0