rumpträning

Vill ni veta så ska jag berätta att man kan träna sina rumpmuskler (o benmuskler också för den delen) genom o dra hö på presenning ut i hagen... gör det ett par tre (fem) vändor med fullt lass o jag lovar att det känns när man sen går in o sätter sig ner.

Aj Oj Satan i gatan vad det känns att jag har gjort nåt.

Ja det blev ju ett par tre (fyra) vändor med hö till kassering också... så nio vändor med press o hö i blötsnö.... heja heja...

Nu ska jag duscha o äta nåt o sen blir det jobbet.... 14-22 ikväll... kanske att vi tar en rast med pizza nånstans mitt i. Vi får se vad tiden bjuder på o vad brukarna bjuder på... o vädret... inte att förglömma vädret o väglaget. Yezzz I like köra bil i busväder... haha joråmensåatteeeehh bättre se utmaningar än motgångar eller hur var det?

Bästaste Stajna o hennes pojke med guldbralla är i tidningen igen... <3 ni rockar fett

Lycka till i helgen, visa dem hur en slipsten ska dras... o en tango i fyrtass ska dansas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0