"ett litet rött paket med vita snören"...

Paket inslaget till julklappsbytet i morgon.
-
Tyvärr har jag ju inte kunnat leta efter den bästa julklappen o byta dårå... men det blir nog bra ändå. Hoppas jag.
-
E sa att olika säsonger ger olika saker att nörda för mig... o tydligen anser hon att jag bland annat nördar paketinslagning till jul.
-
Haha, ja kanske det.
-
Jag tycker om att slå in vackra paket.
-
Ett vackert inslaget paket ger ju mer glädje än ett hafsrafs. Iaf anser jag det. För vill man inte ens ödsla ett par extra sekunder på att göra det bara lite finare, vad var då poängen från början?
Då kunde man ju likagärna lägga det i en färgad plastpåse från ICA liksom??
-
Lille J propsade på att köpa hem guldfärgat omslagspapper o det var jag väl lite glad för nu då.... guldigt papper med röda smala snören.... jättefint om jag får säga det själv.

Kommentarer
Postat av: Helen

Se nu till att komma ihåg att ta med dig paketet s Jag glömde mitt väl genomtänkta paket häromkvällen och fick istället hasta in på presentaffären och köpa et nytt inte lika genomtänkt...

2011-12-14 @ 17:05:10
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0