wohoo jag har ett huvud med innehåll

Huvudvärk betyder att man har nåt innanför pannbenet va???

Det måste fasen vara orten jag jobbar på som är orsaken till min skallebank... för när jag närmade mig arbetsplatsen så började det göra ont... innan var det inte ont-ont bara en förnimmelse av ont.

Känner att jag inte riktigt orkar tänka ikväll.... håhåjaja o jag som måste minnas en hel massa o fixa o dona... just ja, mindes just att en tantalona vinkade in mig för att hon var utan telefon o därmed också utan trygghetslarm. Förbannades jäkla telefonbolag o jaga kunder till varje pris som orsakat att hon nu står där utan larm. Det är det där bolaget som gjort reklam för att kunna rensa bort alla telefonjack i bostäderna... ja o nu står tanten där utan hemtelefon i 3 veckor för att de lura henne att säga JA o sen när hon ångrade sig så hade de redan fixat att abonnemanget skulle flyttas från fast till mobilt.

Muppfasoner är vad det är. Tre veckor för o trycka på en knapp....
BullShit!!!!
Det tog inga tre veckor o koppla bort det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0