tjipp så hipp

Tänk att de där räkningarna får en o svettas varje månad... o varje månad drar jag mig för o sätta mig o plita ner dem o räkna ihop dem på bankens sida.

Men nu är det gjort för den här gången... o både jag o J satt bara o stirra ömsom på skärmen o ömsom på varandra... kunde siffran verkligen stämma?? Det kändes som om vi hade glömt nån STOOR viktig räkning.
Men vi kommer inte på vilken det isåfall skulle kunna vara.... bara o se glad ut o glädjas åt de där tre-fyra tusen som "blev över"
Men iofs, till vintern så lär det vara så mkt mer i månaden som ska ut.... för då är inte elräkningen på strax över åttahundra i månaden.... nej då ligger de på en tre-fyra tusen i månaden... håhum

Kommentarer
Postat av: Stina i Jordbron...

Det enda man inte behöver oroa sig för när man bor på gård är hur man ska göra av med pengar... :/ Inga casch över i detta hus denna månad... Kanske nästa, eller nästa, eller nästa, eller så kanske jultomten äntligen hittar hit till jul...???

2011-09-01 @ 11:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0