pepp?

kanske kanske kanske att jag är liiite liiite liiite piggare idag. Men bara kanske.

Har iaf njutit av god frukost... gjorde smarrig macka med gott pålägg på. Inte ofta jag tar mig den tiden...

En skiva brunt tunt runt bröd (lite intern "humor" från jobbet kan man väl unna sig också på morgonen) med bregott på o sen sallad o extrarökt skinka från Lönneberga o skivad färsk gurka o en ring röd paprika på toppen.
S M A S K E N S

Försöker ladda för jobbhelg som startar 14.00 idag. Går sådär....

Huvudet känns lika tomt o urblåst som igår... borde jag gå o röntga o få bekräftat att det är tomt o urblåst eller ska vi gå på känslan o anta att det är som det känns?

Har fortfarande inte knäckt koden till HUR man gör för o ladda o peppa mentalt för jobbkvällar... jag blir liksom tagen på sängen att "jaha ska jag jobba, ojdå" fastän jag ju vetat det lååångt innan. Men huvet o kroppen vill inte ta in vad schemat säger. O då har jag ju ändå jobbat så i snart 11 år. Mindre än en månad kvar till det.

Ungarna är avlämnade till respektive skolbuss... E var flitig o väntade på bussen 2 gånger för o få det ordentligt gjort. Hon hade kommit på när J lämnat av henne i morse att hon ju faktiskt hade sovmorgon idag med.... så hon knata hem igen, 2 km. O så har jag skjutsat tillbaka henne lagom till niobussen.

Sååå vad ska jag hitta på tills det är dags för mig o åka mot jobbet aka mitt andra hem?

Tvättmaskinen skulle behöva snurra ett par vändor... o disk finns det ju alltid att plocka med... men vi får la se vad det blir av det hela....

Nu ska jag iaf ladda första tvättomgången.... så tjing på er...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0