nattbloggning

Nu är jag där IGEN.

Jag är så trött så jag tror att jag ska gå av på mitten... .mitt huvud värker för det vill desperat få slänga igen ljusinsläppsluckorna för natten o ändå sitter jag här o slösurfar... WHY??

Hungrig är jag också.... men intalar mig själv att det är inbillning.... för jag tycker mig ha märkt att jag blivit värre på att äta (läs glufsa) o kläderna o flåset gör inte mkt för o bevisa motsatsen. (det är väl rätt uppenbart om man läser föregående blogginlägg)

MEEEN, jag måste först masa mig ut o natta fålarna. O måtta upp i kassar för morgondagen... eller ja, frullen räcker....

O apropå det så har vi ett rätt bra sätt att kunna skriva meddelanden o markera hö-ransoner o så. Vi har såna här laminerade A4-ark som vi sen skriver på med whiteboard-penna. Lätt o lägga överst i hö-kassen eller var man nu vill lägga dem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0