lite om allt o inget

Nu är det sådär igen att jag önskar jag kunde koppla upp mig direkt mot bloggen o blogga fritt ur tankens kraft.

När jag satt i bilen på väg hem hade jag all världens tankar o idéer om bloggämnen.

Nu ett par timmar senare så är de som bortblåsta TOTALT

jaja, det är som det är.... o inge mer med det.

Söndagkväll men för mig känns det som fredag eftersom jag jobbat hela helgen.

O jag är godissugen, så som man blir när man tror att det är dags för fredagsmys.

Slapp iaf tänka på att göra mat ikväll för vi blev bjudna hos svärföräldrarna... potatis o köttbullar i brunsås bara men mätt blev man ju.

Alternativet hade varit kokt potatis med falukorv o senapssås. Men nu får det bli en annan dag... kändes skönt o bara sätta sig vid dukat bord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0