Intresseklubben har nytt att anteckna - igen

tröttmössa idag.... magonda är bättre iaf.

Har sovit en stund i min ensamhet... skönt på det viset att skolorna börjat igen. Det är lugn o ro i huset. Men hade ju behövt ta tag i lite plock o röj av rummen..... orrrrkarrrr iiiinteeeee

Ännu ett ooootrooooligt spännande inlägg i min blogg... :)

Dags o luncha pålle. O kolla om fröken pålla är kvar i hagen... snart inget bete kvar i rundcorallen som hon fått gå i nu ibland.

Tiggde åt mig en planta av en tant igår också.... den borde kanske planteras i rabatten... hmmmm.... inte ens det har jag ork till just nu. Tremastarblomma

Köpte en pocketbok igår. Spill hette den. Verkade intressant i affären där jag läste första kapitlet på stående fot. Men efter ett par tre kapitel till här hemma så vet jag inte längre om den ÄR så intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0