husplaner

Sitter o tittar på "arga snickarn" o jäklars så jag känner igen mig i kvällens avsnitt....

Känner igen mig i kvinnans vankel på hur o vad som ska göras i huset. Det är hennes släktgård... o det är ju lite lika här hemma.

Eftersom jag bor i min farmor o farfars hus o jag varit här varenda sommar o vinterlov under min uppväxt så finns det så många minnen i väggarna o det är lite jobbigt att ta beslut om förändringar.
Missförstå mig rätt nu... jag VILL verkligen att det ska fräschas upp o förbättras men ibland behöver jag lite mer tid att smälta renoveringsförslag plus att jag ju har haft egna planer o mål sen låååångt innan J ens var påtänkt som min tillkommande o delägare i huset/gården. Så jag kan nog ofta uppfattas som bakåtsträvare här hemma. Men ibland har jag väl haft bättre idéer jag med precis som J haft bästa idén ibland.

Men iaf, såååå nyttigt att titta på för mig nurå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0