gnnnnnnghhhh

Har sovit som en klubbad säl

fast det blev inte i hängmattan.... var för soligt där... haha (klag klag) utan jag hamnade i J's sovrum o hans säng... sov gott medan han spelade Xbox

Så många måsten på listan för idag - min enda lediga dag den här veckan - så lite ork.

Bara vetskapen om allt som borde göras gör att jag får akut brist på energi. Urk

Huvudvärken smyger sig på... det är för varmt o äckligt... jag känner mig äckligt klibbig o duschen jag tog för en halvtimme sen är redan som bortblåst o svetten lackar i min panna återigen.

Det är en sån där dag helt enkelt när jag inte passar...
Kläderna passar mig inte, allt trycker o skaver o skär in på ställen som är högst obehagliga. Håret känns bara ivägen o jag önskar idag att det var 3 mm stubb. Kroppen känns slö o oengagerad likaså hjärnan känns som om den inte passar i skallbenet o det är definitivt trögt som sirap att tänka en endaste tanke.

Måste samla ihop mig o åka o handla... hyllorna gapar tomma.... men hur gör man då?

skulle vilja gå i ide o bara vara.

En annan sak som stör idag... är alla ljud runt omkring mig.... ljudridån skaver, trycker o skär in på obehagliga ställen....

*mental lotusställning* aummmmm aummmmmmmm aummmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0