Dagens surprise

Detta mail skickade jag till chiefen för en timme sisådär...


Hej Jea

Upptäckte när jag kom till jobbet nu på em att kodlåset på dörren till lokalen blivit aktiverat o alltså måste man trycka koden för o få komma in. Jag har inte den blekaste aning om vilken kod det är.  Blev rätt snopen när jag inte kom in. O tjejerna på insidan fattade inte varför jag inte bara klev in utan knackade för o bli insläppt. Så de visste inte heller att det var så. Det har varit spring på tanter tydligen så de var rätt trötta på dem o hade stängt dörren om sig för o få vara ifred. Nån klåfingrig tantalona har väl pillat på fel knapp kanske??

 

Dörren till samlingssalen är ännu inte aktiverad. Så peppar peppar än går det o gå in den vägen. Men som sagt var… vilken kod är det?

 

Mvh M



Hon ringde upp mig på telefonen när jag var ute på jobb o nu har jag precis lyckats avaktivera låset =)

Yeeej heja mej



För er som inte vet så har vi fått kodlås monterat på handtagen men det är inte igång att vi börjat låsa om oss än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0