Är det konstigt att man längtar bort nångång....

Idag trodde jag nästan ett tag att det stod "USE ME" i pannan på mig... för tamesjutton varenda brukare (och andra) försökte få ut lite extra just idag....

  • En som snika åt sig duschhjälp fastän hon inte alls egentligen blivit lovad det idag... o jag hade varit snäll o tagit över det jobbet av en kollega o hade alltså inget laps-care-papper o läsa på
  • En som skulle få sitt första besök idag var inte redo o ville ha imorgon eller på fredag o det är bara en gång i veckan det ska va
  • En som ville att jag skulle plantera ut krukrosorna i rabatten o skära i ett stenhårt fruset fiskblock till EN liten portion o lägga in resten i frysen igen.... doh, mission impossible
  • En som skulle ha tvätt hängd men före det skulle vi fika i 20 minuter för torktumlaren var inte klar o hänga tvätten tog sen mindre än 10 minuter (ja man torktumlar o hänger fuktigt efter.... nya strykfria metoden)
  • En som ville att jag skulle ta åt mig mera jobb ändå (på min lunch) för att h*n inte skulle hinna

Ja som ni ser.... är det konstigt att jag undrade ett tag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0