skruva skruva

Undrar just hur mkt träningsvärk jag kommer ha imorgon i höger hand o handled... har skuvat loss bandisolatorer i sisådär en timme... önskade att jag hade haft min vapendragare den lilla puttinuttiga skruvdragaren. Då hade det bara sagt bzzzzb bzzzzzb vid varje isolator o så var det klart liksom.
Nu fick jag skruva skruva skruva skruva o så skruva skruva skruva skruva... o på vissa ställen var det lite kärvt så då snurrade hela isolatorn runt varv på varv... hahaha
A o E gick efter o lindade plastband till stora bollar... som säkrades med silvertejp mellanåt.
Kan ju säga att vi inte blev klara ikväll... kylan kom före mörkrets inbrott så vi fick avbryta mitt på nånstans.... eftersom det är en kulle o en träddunge som skymmer sikten så vet jag inte riktigt. ^^
Hade tänkt mig att åka tillbaka i morgon på fm o fortsätta... fast nu var det en lååång rad med plaststolpar så jag kanske inte behöver skruva allt för många isolatorer... hmmmm jo det behöver jag nog...
Har satt dragaren på laddning så får vi se om den kommer till nytta...
Få se om jag kanske tar ett snack med stor viljestark madam också.... iaf säger hej på dig du... idag susa hon bara förbi för matte hade käk i blå ikeakasse...
I hagen hade vi sällskap av två goldisar som såg ut som labbar... de var rakade nämligen.. o så tre katter... hahaha sicken syn.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0