no pain - no brain

Stina skratta åt mig igår på jobbet.... hon påstod att "no pain - no brain" men vaffö har jag då ont i skallen idag för??? Är det tomrummet som skapar vakum kanske??? Så måste det ju vara...

Blir fortfarande lite full i skratt när jag tänker på't.

-Akta lampan, sa S
Jag, S och I försökte flytta på det stooora höööga låsbara skåpet på lokalen. Eller helt ärligt... S o I stod o drog i varsin ände av skåpet o jag stod som en annan arbetsledare o fråga om det gick bra... hahaha (hur många kommunalarbetare krävs för o flytta ett skåp?)
-Är det en lampa här i, sa jag o ryckte upp övre skåpluckan för o titta... för jag visste ju att det inte var så mkt annat än julsaker o annat krafs däri.
-NEEEEEJ, sa S tålmodigt medan hon himlade med ögonen o stängde luckan o pekade upp i taket alldeles ovanför skåpet. 
Där satt visst takarmaturen o gick ganska precis in över skåpets överdel....

Kommentarer
Postat av: Stina i Jordbron...

:)

2011-04-04 @ 12:54:32
URL: http://www.teamjordbron.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0