Elvis the Cat

Imorse när jag öppnade dörren för o släppa ut hunden på morgonkissning såg jag först gammelskruttkatt o Nalleman som vanligt väntandes utanför dörren men så ropade jag rätt uppgivet på Elvis o döm om min förvåning när han kommer ut från lekstugan o springer mot mig.
Jag blev så glaaaad.
Sen fick han minsann finna sig i o vara inne idag... husse hade släppt ut honom när han kom hem... men när jag sen kom hem så hittade jag honom vid grannen o då fick han snällt finna sig i att bli hemplockad igen.
Nu ligger han på golvet o är lite putt på oss. För att vi ignorerar hans gå-ut-förfrågningar
så här frustrerad var han förra sommaren när vi inte släppte ut honom hur som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0