tv, biltrubbel o fototankar

Har nyss tittat på det första avsnittet av "lite sällskap" med Filip o Fredrik som programledare... åh hur pinsamt kan ett program bli på en skala???

Annars har jag inte gjort så mkt idag alls.... det långsamma tempot har följt mig genom dagen kan man säga...

Hjälpte J att bogsera buggyn till verkstan. Bromsen hade fastnat på, på ena bakhjulet så jag satt där o hörde hur däcket släpades mot marken i ca 2 km men icke sa nicke att det rubbades en millimeter o rullade runt.... trodde väl ändå att det skulle släppa när vi kom ut på asfalten men närå... det blev ett jättefint spår efter oss... o däcket skrek.
När vi kom fram till verkstan tog J en slägga o slog mot fälgen o själva broms"huset" bakom fälgen o när han sen prova att putta på bilen så rullade den så fint så fint såååå... hah, tänk om han ändå hade testat det INNAN vi for iväg. Då hade jag sluppit sitta där o känna mig fånig när vi passerade grannen som var ute vid garaget o fixa med nåt.

hahahaha jag började skratta hysteriskt där jag satt o rattade en beachbuggy utan tak med ena hjulet släpandes i gruset då jag insåg hur jävligt det såg ut.

Ingen bild på eländet....

Började spåna på ett tema i temat till fototrissen.... men fick inte till den sista bilden så det får bli morgondagens mission










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0