Tänker o grunnar på fototrissen den här veckan

Veckans fototriss känns riktigt hårt... dels för att jag inte kommer på nåt bra motiv, o så är temat för den här veckan just HÅRT.
Vad sjutton ska jag göra med det temat???
Det första motivet jag kom på kräver en medhjälpare... o nån sån har jag inte hemma just nu...

Mitt alternativa motiv är så "obvious" liksom... även om min tolkning inte skulle vara det iofs. Eller.... mja, kanske att det skulle det.

O dessutom för att få till den optimala wow-faktorn på det så måste jag ta mina gamla bilder o damma av liksom. För det är inte så in season där just nu...

Eller så går jag ut o testar med kameran o ser OM det går o använda...

O dessutom måste jag få ihop det hela före imorgon tisdag kl 21.00 för det är en tävling där man kan vinna en kamera den här veckan. O vem vill inte åtminstone försöka vinna???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0