Oups

Haha kom på en sak...

När jag var hos tandläkaren så fick jag frågan hur gammal jag är... eftersom jag hade två tandvårdsbidrag att inkassera = 300 kr sammanlagt.

Jag svarade 35 o tänkte väl inge mer på det....

Kom på sen när jag var hemma på kvällen att jag har ju för tusan fyllt 36 o halvt kommen till 37.

Det var väl därför som tandläkaren tänkte om jag fått nästa års bidrag redan nu... hahahaha

Vad ska man dra för slutsats om denna felsägning dårå tro??
Äh jag hade väl bara förträngt min ålder... känner mig ju inte äldre än sisådär 25 på en höft.


Kommentarer
Postat av: Annki

Man fick ett gott skratt när man läste detta inlägg. :-D

2010-09-05 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0