Looks like it's gonna be a lovely day

Go'morron på er... så var det en ny dag igen.

En dimmig sådan.

Såhär såg det ut häromkvällen....


O just ja... den här sötnosen hitta jag häromdagen i rabatten... kanske skulle gå förbi o kolla om den har slagit ut. Så jag inte missar den... Blev bara den här som grodde från alla frön jag strödde i våras... var fel förutsättningar i våras helt enkelt...


Som ni ser är det en vallmo. Men en annan sort än mina älskade "Falling in Love" som verkligen imponerat på mig i sommar.
En fröavkomma till en "svart" vallmosort som jag inte har namnet på i huvudet. Kanske googlar senare... men orkar inte nu för det är dags att göra sig iordning till jobbet.

Tjingeling ha en bra dag hörni












Kommentarer
Postat av: Monica

fina bilder Malin

2010-09-09 @ 10:18:40
URL: http://kockenstjej.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0