Illa, illa, jag mår illa...

Oh, jag däcka tidigt igårkväll... J tänkte säga åt mig att komma o kolla på dansfeber men jag sov djupt så han lät mig sova...

Vaknade till när han kom o la sig. Gick ner o tog lite i magen så jag skulle hålla mig någorlunda mätt... o satte timern på ringning så jag inte skulle missa min midnight-tablett. När klockan pep vid tolv så vakna inte bara jag utan även J som satte sig upp o fråga "vad var det där". Hahahaha helt yrvaken lät han. Men sjutton att han hör sin egen väckningssignal på mobilen som är en skrålande låt....

Jag vaknade på en gång av larmet imorse också då det var dags att ta morgontabletten... men sen slängde jag mig rakt ner i sängen o somna om. O så gick jag upp för en halvtimme sen ungefär... o tog frukost som bestod av ett glas proviva o en smörgås.
Men nu mår jag illa... jätteilla mår jag. Usch, mig inte gilla pencillin mkt alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0