Fototriss del 107 - blev en dubbeltriss

Ämnet är Plastic Fantastic... och jag hade en tanke o ett tema när jag gick ut för att fota de första bilderna... men sen blev mitt tema ändrat när jag skulle fota den sista bilden idag på morgonen. För o se andra fototrissar gå hit.

Here we go - e ni me???

Temat på mitt plasttema är: Man kan leda en häst till vattnet men inte tvinga den att dricka


O ska jag vara ärlig så ville de inte dricka alls först... inte förrän jag sa till Plåstret Gnistra (som satt som limmad vid mig o kameran) att fotomodeller måste agera en bit från kameran ibland också.

Men det var Dallas (övre mulbilden) o Lilleman (nedre mulbilden) som hörsammade min önskan o pliktskyldigast plaskade runt en kort stund innan de återgick till att kolla om jag hade nåt äpple med till dem.



Bara för att jag redan hade de första bilderna klara till temat som jag tänkte först.. så får ni dem också som en liten bonus....

En plasthink med fallfrukt som hästarna gärna skulle äta alltihopa av


En isolator till hästhagen


och så var det vattenbilden jag HADE tänkt mig först innan jag kom på att lite liv o rörelse vore bättre

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Jah Hollis

Två trissar på en gång. Det var verkligen ambitiöst.

Bara det är ju värt en applåd. :-)

2010-09-07 @ 14:57:43
URL: http://jahhollis.blogspot.com/
Postat av: Kristina

Fin triss! Den bilden när vattnet hälls i är snygg men mittenbilden är ännu bättre, hästmule och ringar på vattnet efter mulen

2010-09-07 @ 19:55:10
URL: http://irkirk.wordpress.com
Postat av: Cina SkaparGlädje

Jätte fina plastiga bilder.

Gillar första trissen bäst :)

Postat av: Karoleen

Kul tolkning av ett ganska svårt tema, tyckte jag =) Men du lyckades hitta många bra grejer att fota =)

2010-09-13 @ 09:23:58
URL: http://blogg.karoleen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0