f som i fil

Gomorron
Eller nåt
Har ju faktiskt varit vaken ett tag... skjutsa ju Jonte myra till bussen vid 8.
Har nyss petat i mig lite frulle. Det blev grovt bröd med russin o aprikoser i och en actimel.

Igår beställde jag handlat av stora J. Jag hade skrivit en kort inköpslista med proviva, actimel o A-fil som de viktiga punkterna för mig.
Han kom hem med proviva, actimel o F-fil!?!

Han försvarade sig med att han inte orkade leta, det fanns ju sååå många olika filsorter.
-Men, suckade jag. F-fil innehåller ju fibrer o det var ju probiotika jag skulle ha. *suck*

Funderar hursom på om jag kanske skulle ta o öppna den däringa filen o smaka på.

Jag har också friskskrivit mig för en stund sen.... så får vi hoppas att magen håller tillräckligt bra för att jobba på onsdag. Är ledig på schemat imorgon.
Det är ju mest att jag mår illa.... o illamående kan man trycka ner till viss del.


Dallas undrar varför jag ligger på mage i skogshagen o fotar. Bilden är tagen för ett par veckor sen









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0