en annan fotoutmaning jag hittade...

... heter torsdagsmacro. Ja det är INTE torsdag idag... det är bara tisdag om jag inte missminner mig alldeles. Men då det är en helt nystartad fotoutmaning så ville startaren tjuvstarta. Temat var ROSA o självklart ska det vara macro... hörs ju på namnet... doh.

Jag är inte den som är den utan jag hakar självklart på en fotoutmaning... men bilden är inte ny för idag. Den har förekommit förr i bloggen men jag gillar den skarpt så jag återanvänder den skamlöst.
Vallmo av sorten Falling in Love.













Kommentarer
Postat av: Livsgnistan

Härlig bild ljusa färger kan vara så fina! Och jag som alltid vill ha bort alla skuggor ser här ett perfekt exempel (med min syn mätt) på hur man får till en fin bild MED skuggor. Roligt att du vill vara med på Torsdagsmacro - känn ingen stress att lägga in det på torsdagen...det räcker till nästkommande torsdag hela tiden. :)

2010-09-07 @ 19:35:10
URL: http://mittfotoidag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0