nageltrix med blingbling

Förresten... kom på att jag hade tänkt visa mina blingade naglar som jag knåpa ihop natten till lördag. För o vara mitt första försök på nageltrix så är jag nöjd. Jag har ju inga naglar som är nåt egentligen... de går av så fort de fått lite längd o formen är hopplös på dem men man får väl jobba med det man har o göra så gott det går. Eller vad säger ni ;)

Det är inte proffsigt målat, jag har bara strösslat över lite för hand sådär o så är det några dagar gammalt nu också... o jag är ju o meckar med allt så det har fått sig nån skavank här o där.. högertummens glitter lyckades jag skava av nästan på en gång för att jag hade en trög jeansknapp som bråka.


Lacket är Depend nr 205, glittret är från Biltema o är sånt där som man ska strössla ut och sist men inte minst har jag använt Quick & Shine topplack från Depend.
Hittade inte glittret på Biltemas hemsida men kollade upp Panduro o de hade liknande glitter.


Tänk så svårt det är o få rätt färgnyans på bilder... i verkligheten känns det väldigt royalistiskt. Hahaha DET hade jag inte en tanke på då jag målade dem... inte när jag köpte lacket heller för den delen... då hade jag inte ens tänkt att de skulle blingas med glitter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0