lunchblogg

Hade tänkt göra ett riktigt arbetat inlägg om min lunch idag... men lyckades radera bilderna i kameran utan att först ha lagt in dem i datorn... *suck* sånt som just jag lyckas med...

Men men iaf... ni kan få en bild på resultatet... för det fotade jag efter att jag hade raderat minnet.

Stekt lax i gräddsås med kokt potatis o grönsaker


laxen ser lite tråkig ut men det är ju för att den kokat med grädde o grönsakskokvatten en stund...
o grönsakerna blev lite sönderkokade men inte mindre goda för det....
potatisen har kokat tillsammans med grönsakerna o fick börja koka ensamt i kastrullen. Än kan man äta dem med skalet på

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej Malin. Om du har ork/lust o tid kan du väl

komma o fika nångång.. ta med hela familjen om ni vill. Bara skicka sms eller skriv på facebook.



kramar monica

2010-10-26 @ 14:44:30
URL: http://kockenstjej.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0